مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 17:402023-02-22اقتصادي

شبکه سازی فعالیت های جهاددانشگاهی و تعاون روستایی خراسان جنوبی 


در دیدار مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با با رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بر شبکه سازی فعالیت های اثربخش این دو نهاد بر طبق یک تفاهم نامه تاکید شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی در دیدار مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با با رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بر شبکه سازی فعالیت های اثربخش این دو نهاد بر طبق یک تفاهم نامه تاکید شد.

  سیدحسن رضوی، مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی، در دیدار با رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با تاکید بر فعالیت شبکه تعاون روستایی و سهم آن در بازار فروش محصولات، اظهار کرد: تشکل های تعاون روستایی استان متشکل از 18 اتحادیه استانی و بالغ بر 200 تشکل روستایی، کشاورزی، تولید، زنان و سهامی زراعی است که نقش مهمی در خرید محصولات کشاورزی به صورت توافقی، تضمینی و حمایتی و تولید محصول سالم دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تأمین نهاده های دامی و توزیع آن، توزیع کالاهای اساسی بین مردم، ایجاد شبکه توزیع و فروش محصولات کشاورزی، ایجاد کارخانه های فرآوری محصولات کشاورزی و دامی و کمک به تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت برخی کالاها از دیگر مزایاست.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: در این راستا و با کمک جهاددانشگاهی برای توسعه طرح ها و فعالیت تشکل ها اقدام خواهیم کرد که براین اساس رسیدن به یک توافق مشترک مدنظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی فعالیت های جهاددانشگاهی و تعاون روستایی خراسان جنوبی 

شبکه سازی فعالیت های جهاددانشگاهی و تعاون روستایی خراسان جنوبی